teknologia

Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat

(myyntijohdon polku) Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä. Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita … Lue lisää

Markkinointiteknologioista vipuvoimaa myyntiin

(myyntijohdon polku) Mitkä ovat myyntijohdolle tärkeimmät markkinointiteknologiat ja mihin myynnin vaiheisiin niitä voidaan käyttää? Parhaimmillaan teknologiat vapauttavat myyjien aikaa siihen olennaiseen: asiakkaiden kanssa vuorovaikuttamiseen. Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan, miten saat parhaat tehot irti näistä teknologioista! Aamupäivän agenda: – Markkinointiteknologiat lyhyesti – REANE-mallin esittely: Missä eri markkinoinnin & myynnin vaiheissa teknologioita voidaan hyödyntää? – Asiakkaiden tavoittaminen … Lue lisää

NRF 2020 Vision: Retail’s Big Show kannusti monikanavaiseen kauppaan luovasti ja vastuullisesti

Runsaat 40 000 kaupan ammattilaista eri puolilta maailmaa kokoontui tammikuun toisena viikonloppuna National Retail Federationin (NRF) Retail’s Big Show -suurtapahtumaan New Yorkiin. Konferenssin puitteissa järjestettiin yli 200 tilaisuutta, joissa keskusteltiin kaupan alan kuumimmista trendeistä, teknologioista, innovaatioista ja lähivuosien kuluttajanäkemyksistä. Miltä kaupan tulevaisuus tällä hetkellä näyttää?

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi