Linjaukset

Kauppa luo hyvinvointia

Työ

Työ

Suomi tarvitsee työllisyystekoja

Kasvu

Kasvu

Hyvinvointia kasvua tukemalla

Ilmasto

Ilmasto

Vastuullisuutta ympäristö- ja ilmastoteoilla

Kilpailukyky

Menestyvä kauppa, hyvinvoiva Eurooppa

Kaupan liiton kanta

Kirjoita hakusana ja etsi kantapaperia tai paina suoraan suurennuslasia.

Kaupan merkitys Suomen kasvulle

Raporttiin on koottu kirjoituksia ja näkökulmia, jotka paneutuvat tavanomaista perusteellisemmin ja tarkemmin suomalaisen kaupan toimintaympäristön muutokseen ja menestystekijöihin. Raportti on myös Kaupan liiton hallitusohjelmatavoitteiden tausta-aineisto, josta voi lukea tarkemmin liiton tavoitteiden perustelut.

Blogeissa

Lasse Mitronen

Tyytyväinen asiakas palaa takaisin

Yksi liikkeenjohdon ehkä kuuluisimmista ajattelijoista, edesmennyt Peter F. Drucker, totesi aikoinaan, että yrityksen tärkein tehtävä on hankkia asiakkaita ja pitää ne. Tämä ohjenuora sopii paremmin kuin hyvin myös nykyajan koronaviruksen riivaamassa toimintaympäristössä kamppailevalle kaupalle. Asiakkaista on tullut äärettömän tärkeitä kaikin tavoin, ja asiakastyytyväisyydestä kannattaa pitää nyt erityistä huolta.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi