Verkkokurssi vaikeiden asiakastilanteiden hallintaan
Kaupan liiton ja PAMin toteuttamaa verkkokurssia on päivitetty. Kaikille avoin, helposti hyödynnettävä kurssi kannattaa sisällyttää vaikkapa uuden työntekijän perehdytysohjelmaan.
Muistathan hankaliin asiakastilanteisiin pureutuvan Uhkaava asiakastilanne -verkkokurssin?
Sisällöllisesti ja visuaalisesti päivitetty Kaupan liiton ja PAMin toteuttama verkkokurssi käsittelee vaikeiden asiakastilanteiden hallintaa ja ennakointia. Kurssin käytyäsi tunnistat mahdolliset uhka- ja vaaratilanteet, osaat varautua niihin ennakolta ja tiedät toimintaperiaatteet eri tilanteissa.
Noin 20 minuutissa suoritettava kurssi on kätevä ja helposti tarjottava perehdytyspaketin ja opetusmateriaalin tukiaineisto myös uuden työntekijän, esimerkiksi kausityöntekijän aloittaessa myymälätyössä.