osaaminen

Osaamisesta huolehtimalla kohti digitaalista tulevaisuutta

Bate Ismail
Pandemian suljettua maailman on hyvä hetki paneutua digikaupan maailmaan. Miten suomalainen kauppa menestyy entistä paremmin kovan kilpailun digimaailmassa? Kuluttajat, yritykset ja organisaatiot tekevät entistä enemmän kauppaa digitaalisesti, ja koronakriisin myötä tämä trendi kiihtyy entisestään. Asiakkaat löytävät uusia väyliä tehdä hankintansa, ja osa heistä siirtyy pysyvästi digitaalisen kaupan puolelle.

Uusia yrityksiä tarvitaan myös kaupan alalle

Mari Kiviniemi
Kaupan liitto julkaisi suhdanne-ennusteensa reilu viikko sitten ja sen viesti oli vähintäänkin kohtuullinen. Kasvu on tänä vuonna kahden prosentin luokkaa ja toki tämä näkyy myös useiden yritysten julkistamissa osavuosikatsauksissa. Kasvun myös ennakoidaan jatkuvan samalla tasolla koko loppuvuoden. Ensi vuodelle ei ole luvassa samanlaista kehitystä, mutta toki prosentin verran kasvua. Kasvuluvut saivat tällä kertaa vähemmän otsikoita … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi