EK:n Hyvä yritys -kampanja käynnistyy – mukana myös kaupan alan yrityksiä
Elinkeinoelämän keskusliitto EK toteuttaa syys-marraskuussa 2022 Hyvä yritys -mainoskampanjan. Kampanjaan osallistuu useita kaupan alan yrityksiä, jotka nostavat esimerkeillään esiin alan merkitystä suomalaisen hyvinvoinnin varmistajana.
Elinkeinoelämän keskusliitto EK toteuttaa syys-marraskuussa 2022 kampanjan, joka näkyy laajasti televisiossa, printtimediassa, ulkomainonnassa, digitaalisilla kanavilla ja elokuvateattereissa. Hyvä yritys -kampanja käynnistyy yrittäjänpäivänä 5.9.
Hyvä yritys -kampanjan ideana on kertoa mainonnan keinoin yritysten merkityksestä suomalaisen hyvinvoinnin varmistajana ja rahoituspohjan takaajana sekä esimerkiksi yritysten innovaatiotoiminnan merkityksestä koko maapallon pelastamiselle. Kampanjalle on tuotettu nettisivu, jossa kerrotaan laajemmin yritysten myönteisistä vaikutuksista.
Kampanjassa lainataan tunnettuja ja mieleen jääneitä mainoskonsepteja. Ikonisista mainoksista on luotu uudet versiot, jotka eivät, alkuperäisteoksestaan poiketen, kerrokaan yritysten tarjoamista tuotteista tai palveluista, vaan kaikesta siitä hyvästä, mitä yritykset yleisesti tekevät yhteiskunnallemme.
EK:n jäsenliitot ovat keränneet omilta jäsenyrityksiltään Hyvä yritys -esimerkkejä, joita esitellään kampanjan nettisivuilla. Kaupan alan yrityksistä mukana on mm. IKEA, Kesko, Luhta (L-Fashion Group), R-kioski, S-ryhmä, Stockmann, Tempur ja Tokmanni.
Kauppa on elinkeinoelämän suurin työllistäjä ja suurin nuorten työllistäjä. Ala työllistää lähes 291 000 henkilöä. Yhteiskunnan kannalta ei siis ole samantekevää, miten kaupalla menee, sillä kauppa luo varallisuutta, hyvinvointia ja menestystä Suomeen.
Lue lisää kampanjasta ja tutustu esimerkkeihin hyvistä yrityksistä: https://hyvayritys.ek.fi/
Lue EK:n blogi aiheesta.
Hyvät yritykset rakentavat Suomea, jossa hyvinvointia on tarjolla huomennakin.