arvot

Tietoisku: Miten kuluttajien arvot ja asenteet muuttuvat?

Vähittäiskaupan Tutkimussäätiön toteuttaman tuoreen tutkimuksen tulokset kertovat, miten suomalaisen aikuisväestön arvot, asenteet ja ostokäyttäytyminen ovat muuttuneet viime keväänä käynnistyneen koronapandemian aikana. Jyväskylän yliopistossa markkinoinnin professorina työskentelevä Heikki Karjaluoto on koonnut yhteen tutkimuksen keskeisen annin.

Monimuotoisuudesta kaupan vetovoiman ajuri

Nina Meincke
Viime aikojen tapahtumat Yhdysvalloissa ovat jälleen muistuttaneet meitä siitä, kuinka tärkeää on rakentaa monimuotoisuuden ympärille hyväksyvää ja arvostavaa kulttuuria. Kaupan toimialana ja sen yritysten yksittäisinä toimijoina pitää olla tavoitteen edistämisessä aktiivisia.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi