#YhdessäEnemmän kertoo jälleen kaupan yritysten innovaatioista ja toimialaa uudistavista teoista
Kaupan liiton somekampanja kaupan alan yritysten pienistä ja suuremmista hyvistä teoista sai alkunsa viime keväänä koronaepidemian puhjettua. Tänä keväänä jatkamme viestimällä edelleen siitä, kuinka monin erilaisin ja innovatiivisin tavoin toimiala uudistuu palvellakseen asiakkaitaan ja pitääkseen Suomen talouden rattaat pyörimässä.
Kulunut vuosi on näyttänyt, miten monin tavoin Suomen suurin toimiala kykenee uudistumaan – välittäen, innovoiden ja turvallista toimintaympäristöä kaikille rakentaen. Kaupan yritykset ovat ottaneet digiharppauksia, kehittäneet uusia yhteistyömalleja – niin paikallisesti, maanlaajuisesti kuin kansainvälisesti – sekä lanseeranneet innovatiivisia palvelukonsepteja, jotka helpottavat kuluttajien arkea haastavana aikana ja pitkään sen jälkeen.
”Monenlaiset vastuullisteot kertovat toimialasta, joka uudistuu niin globaalit ilmastohaasteet kuin lähialueiden paikallisten asukkaiden hyvinvointi huomioiden. Kampanjamme on myös muistutus siitä, miten yhdessä tekemällä voimme olla enemmän”, Kaupan liiton viestintäjohtaja Pia Pere-Vanhanen kuvailee.
Haasteista huolimatta kaupan ala on ponnistellut voidakseen jatkossakin työllistää, pitää kaupunki- ja taajamakeskukset eläväisinä, tarjoten monipuolisia tuotevalikoimia ja yhä laajentuvaa palveluiden palettia.
Tutustu #YhdessäEnemmän -sisältöihin kampanjasivullamme ja seuraa julkaisujamme Kaupan liiton Facebook-, Twitter– ja LinkedIn-kanavilla hashtagilla #YhdessäEnemmän. Kampanjaviestimme kertovat myös, kuinka #KauppaUudistuu, #KauppaPalvelee ja #KauppaVälittää.
Anna palautetta meille & kysy lisää! Kaupan liiton viestinnän yhteystiedot löydät täältä.