asiakkaat

Monta tietä kaupan huipulle

Lasse Mitronen
Kaupan alaa voidaan pitää monella tapaa ihmisten elämän ja koko yhteiskunnan muutosten puntarina. Kaupan muutoksille on tunnusomaista, että kauppa sopeutuu, mutta samalla joku häviää ja uutta syntyy. Kiinnostavaa onkin koittaa ymmärtää, että miksi jotkut menestyvät ja jotkut tuhoutuvat? Millainen on huippukauppa?

Asiakkuuksien kasvattaminen

(myyjän polku) Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen? Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit! Agenda: – Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen – Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen – Luottamuksen merkitys – Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi – Asiakkuuksien luokittelu ja erilaiset hoitomallit – Asiakkuuksien jälkihoito Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, … Lue lisää

Ostaminen on ikääntyvälle helppoa – digiostaminen tuottaa kuitenkin joskus päänvaivaa

Ostaminen on ikääntyville asiakkaille helppoa, ja varsinkin fyysisissä myymälöissä käydään mielellään. Yli 55-vuotiaat eivät myymälöissä asioidessaan kuitenkaan juuri mobiilia käytä, eivätkä he halua mobiilimainontaa kännyköihinsä, toisin kuin nuoremmat. Monet ikääntyvät ostavat ja tilaavat verkkokaupoista sujuvasti, mutta varsinkin yli 65-vuotiaat kohtaavat digiostamisessa myös vaikeuksia. Suunnitellaanko verkkokauppoja vain nuoremmille?

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi