asiakkaat

Asiakkuuksien kasvattaminen

(myyjän polku) Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen? Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit! Agenda: – Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen – Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen – Luottamuksen merkitys – Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi – Asiakkuuksien luokittelu ja erilaiset hoitomallit – Asiakkuuksien jälkihoito Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, … Lue lisää

Ostaminen on ikääntyvälle helppoa – digiostaminen tuottaa kuitenkin joskus päänvaivaa

Ostaminen on ikääntyville asiakkaille helppoa, ja varsinkin fyysisissä myymälöissä käydään mielellään. Yli 55-vuotiaat eivät myymälöissä asioidessaan kuitenkaan juuri mobiilia käytä, eivätkä he halua mobiilimainontaa kännyköihinsä, toisin kuin nuoremmat. Monet ikääntyvät ostavat ja tilaavat verkkokaupoista sujuvasti, mutta varsinkin yli 65-vuotiaat kohtaavat digiostamisessa myös vaikeuksia. Suunnitellaanko verkkokauppoja vain nuoremmille?

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi