monikanavaisuus

Korona-aika on vaikuttanut nuoriin digikuluttajiin monin tavoin

Terhi-Anna Wilska
Kenellekään ei liene enää epäselvää, että koronakriisi on vauhdittanut kulutuksen ja kaupan digitalisaatiota. Tutkimuksissa on havaittu, että erityisesti iäkkäämmät ja digiympäristöihin aiemmin tottumattomat kuluttajat ovat lisänneet verkko-ostamista. Nuorilla lisäys on ollut vähäisempää, sillä heille ahkera verkko-ostaminen kuului jo vanhaan normaaliin.

NRF 2020 Vision: Retail’s Big Show kannusti monikanavaiseen kauppaan luovasti ja vastuullisesti

Runsaat 40 000 kaupan ammattilaista eri puolilta maailmaa kokoontui tammikuun toisena viikonloppuna National Retail Federationin (NRF) Retail’s Big Show -suurtapahtumaan New Yorkiin. Konferenssin puitteissa järjestettiin yli 200 tilaisuutta, joissa keskusteltiin kaupan alan kuumimmista trendeistä, teknologioista, innovaatioista ja lähivuosien kuluttajanäkemyksistä. Miltä kaupan tulevaisuus tällä hetkellä näyttää?

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi