(myyjän polku) Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä? Moni asia … Lue lisää
Nyt jos koskaan on hyvä hetki pohtia, miltä tulevaisuus voisi näyttää ja miten eri skenaarioihin voisi valmistautua. Näin on myös myynnin kohdalla. Mitä muuttaa, mitä päivittää, mitä säilyttää? Millä keinoilla … Lue lisää
(myyntijohdon polku) Mitkä ovat myyntijohdolle tärkeimmät markkinointiteknologiat ja mihin myynnin vaiheisiin niitä voidaan käyttää? Parhaimmillaan teknologiat vapauttavat myyjien aikaa siihen olennaiseen: asiakkaiden kanssa vuorovaikuttamiseen. Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan, miten saat … Lue lisää
Miten varmistaa vireys ja tuloksentekokyky hybridimyynnin aikakaudella? Miltä näyttää myynnin maailma elokuussa 2021 ja siitä eteenpäin? Miten varmistat, että olet parhaassa iskussa ja valmiina tuleviin koitoksiin? Tässä webinaarissa käymme läpi … Lue lisää
Koko kaupan työpäiväkorjattu liikevaihto kasvoi huhtikuussa 16,9 prosenttia vuoden 2020 huhtikuusta, kertoo Tilastokeskus. Koko kaupan työpäiväkorjattu myynnin määrä, josta hintojen muutoksen vaikutus on poistettu, lisääntyi samaan aikaan 11,4 prosenttia. Kaupan toimialoista kasvoi eniten autokauppa, ja vähittäiskaupassa kovin nousija oli tavaratalo- ja erikoiskauppa.
Koko kaupan työpäiväkorjattu liikevaihto kasvoi maaliskuussa 6,8 prosenttia vuoden 2020 maaliskuusta, kertoo Tilastokeskus. Liikevaihto kasvoi kaikilla kaupan päätoimialoilla. Kaupan liiton ekonomisti Bate Ismailin mukaan yli vuoden kestänyt pandemia ja sen tuomat rajoitukset vaikuttavat vielä erikoiskaupan toimintaan, mutta kuluttajien luottamus on jo alkanut palautua.
Helsingin Kauppiaitten yhdistys on päättänyt tukea School of Sales -myyntikoulun start up -vaihetta avustuksella. Suomen Ekonomien ja Kaupan liiton syksyllä 2020 perustaman myyntikoulun tavoitteena on nostaa myynnin osaamista ja arvostusta, ja sen kautta parantaa Suomen kilpailukykyä ja kasvun edellytyksiä.
Suomessa toimivan vähittäiskaupan yrityksistä valtaosa on erikoiskauppoja, joiden toiminnan ytimenä ovat henkilökohtainen palvelu, korkea asiantuntemus ja erikoistunut tuotevalikoima. Kysyimme erikoiskauppaa harjoittavilta jäsenyrityksiltämme, millaista erikoisosaamista myyntityön ohessa tarvitaan.
Koronapandemia on iskenyt kovaa erityisesti muoti- ja urheilukauppaan, ja kesän pienen elpymisen jälkeen myynnit ovat jälleen laskeneet erityisesti kivijalkamyymälöissä. Kaupan liitto ja alan yrittäjät toivovat, että kauppojen määrätietoinen työ koronan leviämisen ehkäisemiseksi auttaa pitämään myymälät avoinna – ja talouden ja työllisyyden rattaat pyörimässä.
School of Salesin taustalla on voittoa tavoittelematon yhteiskunnallinen yritys, joka kokoaa kouluttajiksi Suomen parhaat myynnin osaajat. Myyntikoulun missiona on nostaa myynnin osaamista ja arvostusta ja sitä kautta parantaa Suomen kilpailukykyä ja kasvun edellytyksiä.
Evästeet auttavat meitä kehittämään verkkopalveluamme ja parantamaan sen sisältöjä ja saavutettavuutta. Osa evästeistä on välttämättömiä, jotta sivut toimivat oikein. Voit palata asetuksiin myöhemmin Tietosuoja ja käyttöehdot -sivulla. Hallinnoi evästeasetuksiasi.
Evästeet auttavat meitä kehittämään verkkopalveluamme ja parantamaan sen sisältöjä ja saavutettavuutta. Osa evästeistä on välttämättömiä, jotta sivut toimivat oikein. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai vain välttämättömät.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_UA-7567086-1
1 minute
A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
vuid
2 years
Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website.