myynti

Uusasiakashankinnan tehopäivä

(myyjän polku) Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä? Moni asia … Lue lisää

Paluu B2B-myynnin arkeen

Miten varmistaa vireys ja tuloksentekokyky hybridimyynnin aikakaudella? Miltä näyttää myynnin maailma elokuussa 2021 ja siitä eteenpäin? Miten varmistat, että olet parhaassa iskussa ja valmiina tuleviin koitoksiin? Tässä webinaarissa käymme läpi … Lue lisää

Kaupan liikevaihdon kehitys jatkui positiivisena myös huhtikuussa

Koko kaupan työpäiväkorjattu liikevaihto kasvoi huhtikuussa 16,9 prosenttia vuoden 2020 huhtikuusta, kertoo Tilastokeskus. Koko kaupan työpäiväkorjattu myynnin määrä, josta hintojen muutoksen vaikutus on poistettu, lisääntyi samaan aikaan 11,4 prosenttia. Kaupan toimialoista kasvoi eniten autokauppa, ja vähittäiskaupassa kovin nousija oli tavaratalo- ja erikoiskauppa.

Koko kaupan liikevaihto jatkoi kasvuaan maaliskuussa

Koko kaupan työpäiväkorjattu liikevaihto kasvoi maaliskuussa 6,8 prosenttia vuoden 2020 maaliskuusta, kertoo Tilastokeskus. Liikevaihto kasvoi kaikilla kaupan päätoimialoilla. Kaupan liiton ekonomisti Bate Ismailin mukaan yli vuoden kestänyt pandemia ja sen tuomat rajoitukset vaikuttavat vielä erikoiskaupan toimintaan, mutta kuluttajien luottamus on jo alkanut palautua.

Muotikaupan ahdinko jatkuu – kaupat jatkavat työtä turvallisen asioinnin varmistamiseksi

Koronapandemia on iskenyt kovaa erityisesti muoti- ja urheilukauppaan, ja kesän pienen elpymisen jälkeen myynnit ovat jälleen laskeneet erityisesti kivijalkamyymälöissä. Kaupan liitto ja alan yrittäjät toivovat, että kauppojen määrätietoinen työ koronan leviämisen ehkäisemiseksi auttaa pitämään myymälät avoinna – ja talouden ja työllisyyden rattaat pyörimässä.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi