taloudellinen vastuu

Terästukkuri BE Group: Myös kompleksinen tuote ja palvelu voivat menestyä verkkokaupassa

Terästukkuri BE Group Oy rakensi muutama vuosi sitten verkkokauppansa uudelleen. Ennen uudistusta BE Groupin verkkokauppaa käytti vain puolenkymmentä asiakasta, nykyään käyttäjiä on noin tuhat kuukausittain. BE Groupin verkkokauppa valittiin hiljattain verkkoyhteisö Digital Commerce Finlandin tapahtumassa Suomen top 3:een B2B-verkkokauppojen kategoriassa.

Kalevala Koru hakee kasvua Japanista panostamalla verkkokauppaan

Kalevala Korulla on selkeä näkemys tuleville vuosille: se tavoittelee kolminkertaistavansa liikevaihtonsa vuoteen 2030 mennessä. Tätä kasvua Kalevala Koru on lähtenyt hakemaan kotimarkkinan lisäksi kansainvälisiltä markkinoilta. ”Taloustilanne vaihtelee markkinoittain, joten jalansijaa kannattaa hakea laajasti”, Kalevala Korun toimitusjohtaja Kirsi Paakkari tietää.

Ruohonjuuri valjasti uuden kauppansa ydinkeskustassa elämyksille ja palveluille

Ruohonjuuri avaa maaliskuussa uuden lippulaivamyymälän Helsingin ydinkeskustaan. Myymälälle on remontoitu hienot puitteet hulppeaan arvorakennukseen Mannerheimintielle, jossa aiemmin piti majaansa Nordean pankkikonttori. Ruohonjuuri sanoo toimivansa Helsingin keskustan vireyden puolesta tarjoamalla kaupassaan ostosmahdollisuuden lisäksi elämyksiä ja palveluita.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi