digitaalisuus

Tulevaisuuden kauppa 2018 – asiakaskokemus on tärkein sekä verkossa että kivijalassa

Kauppa kannattaa suomalaista hyvinvointia ja kehittyy ripeämmin kuin koskaan. Tulevaisuuden kauppa 2018 -tapahtuma marssitti kaupan alan toimijoiden eteen ajatuksia ja oivalluksia asiakaskokemuksen merkityksestä, kuluttajien kasvaneista odotuksista, uusista teknisistä ratkaisuista ja palvelukulttuurin kehityksestä. Tärkeintä on ymmärtää, että digitalisaatio vaikuttaa kaikkeen, mitä teemme.

Digivero vaatii globaaleja ratkaisuja

Suomessa toimivan kaupan etu on, että digitaalisen talouden verokysymykset ratkotaan globaalilla tasolla, toteaa Kaupan liiton veroasiantuntija Toni Jääskeläinen, joka osallistui IFA:n Etelä-Korean Soulissa pidettyyn kansainväliseen verokongressiin viime viikolla. Soulin-kongressi tarjosi myös mm. alv-teemoja ja tuoreita brexit-huhuja.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi