ollaan ihmisiksi

Mistä on kaupan turvallinen työ- ja asiointiympäristö tehty?

Terhi Kuljukka-Rabb
Kaupan turvallinen työ- ja asiointiympäristö on tehty ainakin päivittäisestä ja pitkäjänteisestä turvallisuustyöstä, kehittämisestä ja harjoittelemisesta – ja ennen kaikkea aidosta välittämisestä kanssaihmisten kesken. Olkoon sitten kyseessä työkaveri samassa vuorossa, esihenkilö ja alainen tai kauppias ja asiakas. Jos se olisikin tällä selvä, voisi huokaista helpotuksesta, mutta asia ei valitettavasti ole näin helppo.

Ollaan ihmisiksi -kampanja edelleen ajankohtainen – yhdessä epäasiallista käytöstä vastaan

Kaupan liiton ja Palvelualojen ammattiliitto PAMin Ollaan ihmisiksi -kampanja pyörähtää tänään 1.12. käyntiin uudistetulla kampanjailmeellä. Kampanjalla halutaan herätellä asiakkaita miettimään omaa käytöstään niin myyjien kuin muiden asiakaspalvelutyötä tekevien ihmisten työhyvinvoinnin edistämisessä. Asiakkaiden epäasiallinen käytös asiakaspalvelijoita kohtaan on lisääntynyt.

Ollaan ihmisiksi -kampanja käynnistyy – yhteisvoimin epäasiallista käytöstä vastaan

Kaupan liiton ja Palvelualojen ammattiliitto PAMin Ollaan ihmisiksi -kampanja herättelee kuluttajia miettimään omaa rooliaan myyjien ja muiden asiakaspalvelutyötä tekevien työhyvinvoinnin edistämisessä. Tänään käynnistyvä viestintäponnistus ajoittuu jälleen kiireiseen joulusesonkiin. Jo perinteikkään kampanjan viesti ei ole vanhentunut – päinvastoin.   

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi