vastuullisuus

Case #kauppa: H&M:n Tukholman-lippulaivamyymälän uudet palvelut kannustavat vastuullisempaan muodin kulutukseen

H&M:n Sergelin torin -myymälä Tukholmassa uudistui viime vuoden lopulla. Lippulaivamyymälässä on panostettu asiakaskokemukseen monin täysin uudenlaisin tavoin. Keskiöön on entistä selvemmin nostettu se, mitä asiakkaat arvostavat; uudistuksilla vastataan myös asiakkaiden kasvaviin toiveisiin vastuullisesta muodin kulutuksesta.

NRF 2020 Vision: Retail’s Big Show kannusti monikanavaiseen kauppaan luovasti ja vastuullisesti

Runsaat 40 000 kaupan ammattilaista eri puolilta maailmaa kokoontui tammikuun toisena viikonloppuna National Retail Federationin (NRF) Retail’s Big Show -suurtapahtumaan New Yorkiin. Konferenssin puitteissa järjestettiin yli 200 tilaisuutta, joissa keskusteltiin kaupan alan kuumimmista trendeistä, teknologioista, innovaatioista ja lähivuosien kuluttajanäkemyksistä. Miltä kaupan tulevaisuus tällä hetkellä näyttää?

Uusi energiankierrätyskonsepti voi muuttaa K-ruokakaupan energian osalta lähes hiilineutraaliksi

Lämmönkulutus ja sen mukana hiilidioksidipäästöt on saatu monissa K-ruokakaupoissa vähenemään murto-osaan entisestä. Päästösäästöjä syntyy pienen kunnan CO2-päästöjä vastaava määrä. K-ryhmä ja kiinteistö- ja rakennusalan asiantuntijakonserni Granlund ovat saaneet Vuoden Energianerokas -tunnustuksen rakentamastaan energiankierrätysjärjestelmästä.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi